Na niniejszej stronie firma 3M wykorzystuje pliki cookie Szczegółowe informacje na temat plików cookie i ich zastosowania można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Możesz dostosować ustawienia dotyczące plików cookie w dowolnym momencie, klikając Ustawienia cookie w stopce strony.

Klikając „Wyraź zgodę i przejdź dalej” użytkownik potwierdza, że wyraża zgodę na korzystanie z plików cookie na komputerze

Wyraź zgodę i przejdź dalej

Przejdź do strony głównej Skift til sidenavigasjon Przejdź do głównej strony korporacyjnej All 3M.com Site Map

Rusza kampania 3M „Łączą nas innowacje”


„Łączą nas innowacje” to ogólnopolska kampania komunikacyjna zainicjowana przez firmę 3M. Celem projektu jest zbadanie poziomu innowacyjności Polaków oraz podniesienie świadomości społecznej na temat znaczenia i roli innowacyjnych rozwiązań w życiu codziennym.

Kluczowym elementem kampanii jest „Raport 3M Innowacyjny Polak 2014”, który powstał na podstawie badania opinii publicznej dotyczącego innowacyjności Polaków. Celem badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie 3M było zebranie informacji o tym, czy Polacy są otwarci na innowacje i w jakim stopniu korzystają z nich w domu, pracy, obszarze bezpieczeństwa oraz zdrowia.

W ramach kampanii wystartowała również strona internetowa www.laczanasinnowacje.pl, na której prezentowane są wyniki badania. Znajduje się tu także test na innowacyjność. Odpowiadając na kilkanaście prostych pytań można dowiedzieć się, czy ma się zdolności w zakresie realizowania zadań i rozwiązywania problemów w sposób twórczy.

Strona umożliwia też udanie się w podróż do świata innowacji, dzięki wirtualnej wycieczce po Centrum Innowacji 3M we Wrocławiu. Rolę i znaczenie innowacji w codziennym życiu można również poznać oglądając historie czterech bohaterów: pielęgniarki, lekarza, menedżera i górnika, a także zaglądając do działu z ciekawostkami.

Kampania „Łączą nas Innowacje” będzie komunikowana w mediach społecznościowych: na Facebooku i LinkedIn, a także na portalu Pracuj.pl. Dodatkowo firma 3M nawiązała współpracę z kanałem Discovery, gdzie wyświetlane będą trzydziestosekundowe spoty informujące o innowacjach 3M i kampanii.

Za strategię, kreację i komunikację kampanii odpowiedzialny jest zespół FleishmanHillard. Stronę internetową przygotowała agencja interaktywna John Pitcher.

Więcej informacji o kampanii: www.laczanasinnowacje.pl

 Informacje prasowe